Zynp63 Aylinada35 birşey olmaz cnm zaten bu kadar insan zorunlu sezeryan oluyorsa çoğu bebeği ters diye
Ada34 Alperefet arkadaşımında sizin gibiydi 38de tekrar kafa aşağı döndü yani hiç belli olmuyor bu işler merak etmeyin 👍🏻
Minnak_annesi34 Aylinada35 yok canim.olmaz niye olsun onun daha iyi olmasi icin seseryan olacaksın hic öyle düşünme son zamanlarinin tadini cikart sev bebegini mutli olun az kalmis şükur 🥰