3MelekAnnesiii themoonrose lansinoh aldık oglumda cok memnun kaldım ama tek basına kullanınca işe yaramadı gögüs kalkanı aldım bide kremi sürüp onu koydum temas olmadıgı için agrı sızı yara yasamadım
leylosule themoonrose Lansinohun çok övgüsünü duydum ondan aldım. Katıldığım Emzirme eğitiminde ebe hanım 36.haftadan sonra göğüs masajı tavsiye etti bir masaj yağıyla. Oksitosin hormonunun salgılanmasını sağlıyor ve hem doğuma hem de emzirmeye hazırlıyormuş vücudu
3MelekAnnesiii Ozlemust evet 37.hafatda sürmeye basladım ama yinede emzirme dönemi sızladı yara olandan kalkan aldık hemen kesildi sızlaması felan sonra hiç cıkarmadım zaten sürekli kalkan kullandım
Ozlemust 3MelekAnnesiii tamam bende 1 haftadır kullanıyorum günde 3 4 saat falan da gümüş kapak kullanıyorum doğumdan sonra da devam edeirm olmaz inşllah
Yslyurtumran Mustela göğüs ucu kremi bende bunu kullanacağım ablam arkadaşlarım vs. Çok memnunlardı hiç yara olmadı hamileliğin 6.ayında başlamak gerekiyor
Ozlemust 3MelekAnnesiii güğüs ucunu tam agzına aldırmam gerektiğini biliyorum ilk doğum olcak tecrübesiz araştırıyorum ama bakalım yaşayıp görecem bilginiz varsa memnun olurum 🤔
3MelekAnnesiii Ozlemust evet yaa gögsü tam kavraması karnı tam karnınıza degmeli yoksa tutamıyolar birde hava alıp daha cok gazlanıyolar