nes2009 ben silvermoon marka almıştım 999 ayar, trendyolda çok güzel bir indirim vardı. Şu an baya pahalı hatta. Sonra onun tekini hastanede klozete düşürdüm🤦🏻♀️ Ebebekten aldım 925ayar. Diğeri tabi daha kaliteliydi kalındı göğüs kenarına iz yapmıyordu ama aynı işlevi gördü açıkçası. Bence çok fazla para vermeye gerek yok…