Kesinlikle çok kafa yormamanın etkisi olduğunu düşünüyorum. Korunmayı bıraktıktan sonra 2 kez regl oldum 3.sü olmadı hamile olduğumu öğrendim. İlk iki ay buralarda çok gezdim çok okudum normalde kısmet olursa olur olmazsa olmaz mantığındayken düşünüp okudukça bi an önce olsun istemeye başladım 2 günde 1 ilişkiye giriyorduk falan filan sonra 3.ayda uyguşamayı kaldırdım araştırmadım 2 günde 1 olsun diye kasmadık akışına bıraktık hamile kaldım. Gerçi erken dönem düşük oldu maalesef şimdi 3 ay korunmak zorundayım sonra sil baştan olacak ama bence çok kafa yormayıp tevekkül etmek iyidir olacağı varsa oluyor zaten kısmet. Allah bekleyen herkese tez zamanda sağlıklı hayırlı bebiş nasip etsin