Yeni evliyim canım 4.ayda oldu gerçi ilk iki ay korunmuştuk sonraki ay korunmayı bıraktım oldu ve şunu fark ettim korunmayı bıraktığımız yani hamile kaldığım ay çok sağlıklı beslendik eşimde bende meyveleri alıp sıkıp atom yapıp karışım şeklinde içmiştik bilinçli olarak değil tabi kış ayı vitamin olsun diye birde ceviz fındık falan çok yemiştim ben 😍belki işine yarar diye paylaşmak istedim