Minikanneee Aralıkta zorunlu kürtaj oldum 8 haftalık bebeğimin kalp atışı olmadığı için doktorum 2 adet sonrası düşünebilirsin demişti 2. Adetimide oldum bitti şuan yumurtlama dönemindeyim bu ay tekrardan deniyoruz allah nasip ederse
Yavuzz Bsraao b3nde 1 adet geçirip denemek istiyorum ama 2 düşük yapınca hep aklımda bir korku ya buda tutunmazsa diye
Bsraao Yavuzz canım bende çok korkuyorum şimdi 4 kez düşük yaptım ben biraz bekleyeceğim . Ama Allah sana hayırlısı ile nasip eder insallah
Mavis40 Mervesavas benimde pıhtılaşma sorunm vardı ilk dusugm 9 haftalıkken oldu bir defa adet görup dusukten hemen sonra hamile kaldm su an Allahıma bin sukur 21 haftalık hamileyim bende pıhtı sorunu ıcn ıgne kullanıyorum umarm siz de en yakın ve saglklı zamanda hamile olrsnz dualrm sizinle 😍
Cansu-81 Vallah ben 24.04 2020 düsük yaptim 11 haftaya yeni girmistim Duan 5+6 oldum testi 24.02.2021 yaptim ❤ baya sürdü ama cok sükür oldu inshallahda tutar