shryldrm allah isteyende kimsenin kucagini bos birakmaisn. Igne tabiki kan sulandirici kullaniyorum ama bu demek degilki dusuk olmaz. Onun yaninda lupus var tiroid problemi var yok yok. Yani beklemekten baska carem yok kanama alanimda var dusuk tehtidim var. korkuyorum insallah tez vakitte dusuk tehtidinden kurtulurm saglikla kucagimiza aliriz yavrumuzu🤲🏼 Tum bekleyen herkes saglikla alir kucagina insallah allah kimseyi evlat acisiyla sinamasin cok zor