1 hafta önce şeker tanısı konuldu pazartesiden beri de insülin kullanıyorum ve yediklerime dikkat ediyorum ona rağmen tokluk şekerim 178 geldi ne yapacağım ya sinirim bozuluyor artık hem istediğim gibi yiyemiyorum her şeyden kaçıyorum hemde tokluğum yüksek gidiyor ne yapayım ben bir akıl verin Allah aşkına 😪