Bu vebal değildir lütfen bunun bir karıştırmayalım kimseye zorla bişey yaptırmadı değilmi ..
Herkes bir konuda 2 görüş ortaya koyar ..bu çok normal birşeydir..
Bir konu hakkında iki görüş ile tartışılır zaten vebal almak hu olmuyor düzeltiyim..
Herneyse anneler tabiki de birçok şey var birçok şey size kanıtlı olarak anlatabilirim lakin burası çok uzun bir konuşma yerine döner tartışmayaa girer ve ben tartışma ortamını sevmiyorum..
Arada çizgisini aşan olur konuşmayı bilmeyende çıkabilir vs..
ben herzaman fikrimi dayatmak yerine herkese detaylı ve sağlam kaynaklar ile araştırmalar, ortaya koyulan tezlere mutlaka bakmayı öneririm ..
Birşeye körüm körüne uygulamam
,nekadar çok okur ve araştırırsak okadar sağlıklı kararlar alırız..
Yağmur MİRZAYEV ve Aidin Salih gibi doktorlarda biz göz atmanızı öneririm bildiğimizin aksine bu hayatta gerçek ve yaşanmışlıklar var kötü anlamda malesef
HAYIRLI AKŞAMLAR..🍃🌼