Canım şahsen benim fikrim kullan ma..
Ben ilk doktora gittiğimde bana folik asit yazdı bu çok ağır bir ilaç dedi yarısını kullan dedi.. bebeğin beyin gelişimi için dedi
Daha sonrasında ben .çok fazla araştırdım bebekte otizşm dahi yapabilir oldugunu okudum..
Etrafımda doğum yapan kim varsa nerdeyse hepsine sordum hiç biri kullanmamıştı.. ve çocukları cin gibi tabiri caizsse
Daha sonra 2. Kontrolde doktor neden almadın dedi , bende çok araştırdığımı ve sağlık birşey olmadığını bir ihtimal üzere bebeğimi neden riske atıyım dedim doktor bana sen çok araştırma boşver kullan dedi çok sinirlendim
En az sizin kadar biliyorum dedşm yetkili kişilerle de görüştüm bir cok doktorun araştına yazsını okudum vs vs .s.
Orda ufak bi tartıştık ve ben çıktım . ÖZEL HAS. DOKTORLARI BU KONUDA ÇOK ANLAYIŞLI AMA ONLAR ZORLAMADI.
Demem o ki daha doğmamış yavrınuza bu işgenceleri yapmayın, klasık olucak ama eskilere bakın 10 tsr coçuk doğurmuş hangisi kullanmış bunları..nerden çıktı bunlar.
Genetik faktörlerinizde sıkıntı yoksa Allah’ın izniyle bişey olmaz..VE FOLİK ASİT DEDİĞİMİZ ŞEY ÖZELLİKLE YEŞİL YAPRAKLI SEBZELERDE ISPANAK BAŞTA GELİYOR, FASULYE NOHUT GİBİ BAKLİYATLARDA BOL BOL VAR
LÜTFEN ÇOK ARAŞTIRIN YAĞMUR MİRZAYEV BU KONULARDA ÇOK GÜZEL ARAŞTIRMA YAZILARI ORTAYA KOYMUŞTUR.