Writebirds ayminaninannesi öyleymiş ya çocuk durdu hareket etmiyordu doğru düzgün, çok şükür eskiye döndü ama daha çok dikkat edicem
Writebirds Minederin kişiden kişiye değişiyor ama 15 den önce hissetmek pek mümkün olmuyor diye biliyorum
Nurssss Writebirds ya bende 18 haftalığım ama üç gündür düzenli hissediyorum erken diye düşünüyodum ama minik minik vurdugunu hissediyorum resmen özellikle meyve tatlı yiyince peşinden hemen hareket ediyor acaba ne zaman güçlü hissederim❤️
Writebirds Nurssss bende senin haftandayyken düzenli hissediyordum sert olmuyordu ama bayağı hissediyordum 1 2 hafta sonra güclü vurmaya başlamıştı benim göbüşten de belli oluyordu
zeynepbalci Anneler peki siz ayaktayken hareket ediyor mu hissettiniz mi yada görebildiniz mi hiç normal mi bu da?
zeynepbalci Writebirds tek olmadığıma sevindim bi garip hissediyorum ayakta hissedince 🙈 ama çok geç hissettim çok güzel bi duygu hiç şikayet etmiyorum o yüzden 🥰🤗🤗
Leylaalin Writebirds Bizim bebis hep öyle yüz üstü yatıyordu salı günü o yüzden elleri altin da elleriyle yapıyor galiba ben de tekleri hep orda hissediyorum 😂
Writebirds Leylaalin ya galiba bide sırtıyla mı poposu ile mi çözemedim Bi dayanıyor sert oluyor yumruk gibi sevince kaçıyor ordan 🤣
archmom Writebirds hareket edince çok mutlu oluyorum etmeyince panil atak geçiriyorum ama hareketleri beni benden alıyor , nefesimi kesiyor , bazen çok acı veriyor , bazen göbek deliğimden fırlayacak gibi geliyor 😣 Sağlıkla gelsinler insallah 🙏🏻
Writebirds archmom ya doğrudur ama işte hareket etmeyince de aklım çıkıyor acısın yeterki napayım diyorum 🥰
Writebirds archmom aynen öyle Eşime diyorum hareket etmiyor vs oda diyor randevu günü yaklaşıyor ya başladın pimpiriklenmeye diye gülüyor 🤣🤣