Ayeee Writebirds baş aşağı durduğu için ayaklarıyla tepiyor annesi öyle durması çok iyi doğuma doğru döner inşallah baş aşağı durduktan sonra zor dönüyormuş zor derken doktorum öyle dedi kolay kolay dönmez dedi
Writebirds Ayeee hımm yani başı yukarıda ayaklar aşağıda duruyor, cidden mi ya dönmezse inşallah döner aşağı ya
Writebirds Minnakkannesi can acımak değilde tuaf hissediyorum 🤣🤣ama sabit değil, wc olayı zatenn çok su içtiğim içinde zırt pırt giidyorum
Ayeee Writebirds döner tabi ki neden dönmesin şu an böyle durması iyi bir şeymiş bende korkmuştum dakka da bir lavobaya gidiyordum doğuruyorum sandım vajinamda hissediyordum resmen doktora gittim ıkın dedi ıkındım açıklık yok dedi ayakları aşağıda başı yukarda tepiyor normal yani bi sıkıntı yok bende 25+4 üm her şey güzel olacak inşallah ılımlı bak bence
Writebirds Ayeee anladım cnm çok sağol her zaman hissetmiyorum öyle acaba sık sık yer mi değiştiriyor 🤭🤣
Ozlem23 Writebirds yok benimkininde ayaklar hep orda doktor idrar kesenin üstüne oturmuş kafasında midene dayamış demişti geçen muayinede ama aşağıya vurdukça bı tuhaf aciyo gibi ince bişey oluyo 😄 o vurdukça çişim geliyo sanırım
Writebirds Ozlem23 aynen acımıyo ama değişik oluyor benimde hemen wc ye gidesim geliyor 😄Eşime dedim ilk başta korktum sanki çıkacak gibi hissediyorum diye oda diyo dur daha erken niye öyle yapıyo diye gülüyor, 😄🤣🤣
mavis24 Writebirds bu sabah 5 de o tekmeler yüzünden oturdum saatlerce bekledim ben hep aşagıda hissediyorum tekmeleri 22 haftalıgım o vurdukça ben yerimden sıçrıyorum aşırı canımı yakıyo inşallah böyle aşagıda olması normaldir
Writebirds mavis24 bende her zaman olmuyor olduğunda da acıtmıyor çok şükür zıplatıyor sadece ama düzelir ilerleyen haftalarda inşallah 🤗
Ozlem23 Writebirds banada öyle geliyor bazen o kadar aşağıda ki az daha indirse çıkacak sanki ayağı 😄😄
Writebirds Ozlem23 ayy Allah korusun Rabbim sağ sağlim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 💙
ayminaninannesi Writebirds benmde öleydi sürekli aşağıda hissedince korkmuştum ama 2 gündür yukarlarda hisseder oldum sürekli takip et cnm
Writebirds ayminaninannesi takip ediyorum durmadan bugun hariç son 2 3 gündür çok sakindi hareket çok etmiyordu tabi ben biraz stresliydim üzgündüm ona bağlıyorum, çok şükür bugün eski hareketliliğine başladı durmasın zaten tekmelesin durmadan
archmom Writebirds yanlız değilsin canım . 28. Haftamdayım bende . Hergün vuracak değişik bir yer buluyor. Hatta bazen makatıma vurdugunu hissediyorum . 2 gündürde titreşim özelliği yüklendi sanki kızıma . Titreme hareketi yapıyor aklımı alıyor 🙄
Writebirds archmom çok değişik hisler bunlar ya yani vücudun alışık olmadığı şeyler mutluyum içimde oğlumu taşıyorum ama fiziksel olarak tuhafım nasıl tarif etsem bilemedim 🤭
archmom Writebirds hareket edince çok mutlu oluyorum etmeyince panil atak geçiriyorum ama hareketleri beni benden alıyor , nefesimi kesiyor , bazen çok acı veriyor , bazen göbek deliğimden fırlayacak gibi geliyor 😣 Sağlıkla gelsinler insallah 🙏🏻