Nifty yaptırdım, raporum temiz çıktı, detaylıda tek böbreğinin çalışmadığını öğrendim, amniyosentez alındı, interfaz fish ve karyotip olmak üzere iki test yapılacak. İnterfaz fish raporum geldi, bebeğimin kromozonal anomalisi yok, detaylıda da zaten sağ böbreği hariç bütün organları çok iyi. Ne olur be olmaz her şeyi yapalım diye karyotip de yapılacak. Karyotip ilk raporda gözden kaçabilecek her şeyi araştırıyor bunun harici olası ikinci bebekte bir kromonozal hastalık olabilir mi ona bakıyor. Nifty güvenilir mi evet 10 bininci doğumunu gerçekleştirmiş 50 yıllık bir doktor ve perinotoloji bölüm başkanı ile ilerliyorum onlar nifty için güvenilir diyorlar ancak yine de Allah’ın dediği oluru da ekliyorlar. Yani kısacası ben elimden gelen bütün imkanları değerlendiriyorum.