Denizzz5900 ben 5+5′te gittiğimde kese 17 mm dedi bebek de minicik kenarda göründü ama belli belirsin şekilde pır pır kımıldanma gibiydi hatta doktor da bak bu gördüğün de kalp atışı aslında ama ultrason cihazı şuan o sesi algılayamaz dedi 7+0′da yani pazartesi günü tekrar gideceğim kalp atışı duyulmaya başladı mı diye ama bunlar hep kişiden kişiye değişiyor burada 5+5′te kalp atılı duyan da var 8′inci haftada kalp atışı duyan da var sen de en azından keseyi falan görmüşsün içini ferah tut bence senin sürecin de şuan gayet normal ilerliyordur canım