Elifdnmz_ Denizzz5900 inşallah görür ve kocaman bir rahatlama gelir ben öyle olduğum için 2 uçuk çıkmıştı dudağımda🥰rahatladı galiba vücut
Denizzz5900 Aysegngr oluşmuş kese ama daha çok küçük dedi 1cm falan normal mi şuan 3 hafta sonra kalp atışı için çağırdı
Pink1122 Denizzz5900 canim o zmm su an betan 6.600 lerde biseydir kesin gorur doktor inslalah saglikla gelsin bebegin 💜
Emirle Denizzz5900 ben tam 5+3 haflıkken gitmiştim karnımdan baktı sadece keseyi gördü bu zamanlarde sadece kese oluyo normal dedi
BsraAktr Ben de 5+5 olduğumda ilk kontrolüme gitmiştim ve kese karından görünmüştü canım inşallah sende güzel haberler alırsın🙏