Canım rabbim yar ve yardımcın olsun inşşlah bu defa miniğini sana bağışlar tutunur inşşlah sağ Salim bende 9 yıllıkk evliyim 2 dış gebelik bi kimyasal yaşadım ne tedaviler gördüm şimdi bendede kese rahim ağzına yerde oluşmuş buda bende tedirginlik yarattı ama Allah büyük kuUm inşşlah biZ ve bizim gibi sıkıntıları olan tüm arkadaşlarımız kavuşur sağlığına inşşlah atlatırız inşallah 🤲🏻🤲🏻