Nur1401zx 2 yıllık evliyim korunmadıgım halde gebe kalamıyorum sag sol çikolata kistim var aranızda benimde gibi catlatma ıgnesı yapıp tutmayan var mı ne yapacağım hıç umudum kalmadı 😔😔
Gizemmsss1 Nur1401zx ben varım canım solda 2 cmlik bi çikolata kistim var 13 aydır deniyoruz birimde olmuyor çatlatma iğnesi oldum olmadı hormon testi hsg spermiyogram testi falan herşey çok şükür tertemiz fakat olmayınca olmuyor işte en son Kasım’da hsg çekildiğimde doktorum artık aşılama demişti işte üstünden geceli 4 ay olucak neredeyse iyi bir tüp bebek merkezinde cumartesi günü randevum var bakalım rabbim ne zaman nasip edicek 🙏❤️
Hatice35 Nur1401zx benimde sağ sol çikolata kistim var üç ay visanne diye bi ilaç kullandım üç ay sonra inofolic diye bir folik asit kullandığım ay hamile olduğumu öğrendim stres yapma kafana takma Allahın izniyle hamile kalırsın 🤲
Esraoden Nur1401zx Benimde sağ tarafımda vardı sadece 4 yıl denedik ve olmadı ameliyat dendi araştırdım ve olmak istemedim çünkü tekrarlıyomuş tüp bebeğe karar verdik ilk denemede şuan5 aylık hamileyim darısı isteyen herkese inşallah🤲🏼
Arelinannesii Nur1401zx Benimde çikolata kistim var canım hatta hamile olduğumu öğrendiğimde keseyi gördüğümüz muayenede doktor cok rahat bir tavirla birde 5cm çikolata kistin var biliyorsunuzdur dedi şok oldum. Kalp atışını duymaya gittiğimizde ise bu kadar büyük kistle hamile kaldığına dua et demişti. Ben evlendim 2. Ayimda isteyerek hamile kaldim ama kistin varligindan haberim yoktu belkide haberim olsa bi sürü tedavi olup yumurtaliklarimi yoracaktım Içini ferah tut ovulasyon gününü takip edip hamile kalmaya çalış psikolojini kiste odaklama lütfen. Inşallah sağ salim hamile kalıp bebeğini kucağına alırsın canım 🙏💜
Nur1401zx Benimde 7cm ve 5 cm ve umudum hıc kalmadı her gun aglıyorum ve o kadar bunalımdayım ki tüp bebek mi yoksa ameliyatmı yapsam şaştım 😔
2Mucizelerim- Nur1401zx canım bnmde vardı cikolaya kistm amelyt oldm 1 sene bekledm yine gebe kalamdm.cnku bu lanet tekrarliyo adet gördükçe 1 senenin sonunda tüp bebek tedavisiyle hamile kaldm
Tugba-math Nur1401zx benimde 7,5 cm çikolata kistim vardı hamile kalamazsın dediler 35 haftalık hamileyim, bende de şöyle bi durum var hangi doktora gittiysem gebelikte erir dediler ama aynen duruyor, doktorum sezeryanla almayı düşünüyor kisti de
Tugba-math Nur1401zx bir de kistin olduğunu farkedince bi doktor bana ilaç vereyim kullan erisin dedi ama bi iki yıl kısır yapar seni dedi hormonel dengeyi bozuyormuş ilaçlar,ben onları kullanmadan direk korunmadım ilk denemede hamile kaldım kime gittiysem şaşırdı hatta ultrasonda bebekten önce kist dikkatlerini çekiyor.
Mube_iz Benimde çikolata kistim var canım 2 yıldır deniyoruz bizde. Klomen falan işe yaramadı bende bu ay gonal-f yumurta geliştirici iğne vurdum bakalım bekliyorum🙏🏻
Nur1401zx Benımde doktorum tutmasa asılama yapalım gelecek ay diyor gitsem mi yoksa tüp bebege mi şaştım bilemiyorum
Mube_iz Nur1401zx Hiç bilmiyorum ki canım doktor öyle dediyse vardır bildiği. Ama benim doktorum eşinde bi problem olmadığı için aşılama mantıksız dedi tüp bebek öneriyor
Nur1401zx Mube_iz pekı ameliyat ol oyle tup, bebege git daha tutma olasıgı fazla, diyor doktorum sizce
ozlembade Bende de iki taraflı 4.5, 2.5, iki tane 1 cm artı karında yapışıklıklar varmış. Ameliyat oldum. Enfeksiyon riski olduğu için doktorum alınması gerektiğini söylemişti
2miniginannesi Nur1401zx canım ameliyat olma bana da öyle dediler tüp bebekte şansın çok düşük dedi ve benim kıstım de küçüktü sonra başka doktora gittim tüp bebek merkezine ameliyata gerek yok dedi ve ilk denemede tuttu şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum ikisi de tüp bebek zaten iki tane embriyo vardı ikisi de hemen tuttu
2Mucizelerim- Nur1401zx canım o nasip işi ben ilk ameliyat olur olmaz denedim tutmadı 1 sene snta kist varken 2.denedm tuttu. eğer nasibinde varsa olur sen kalbini ferah tut
Tugba-math Arelinannesii peki kistiniz gebelikle eridi mi,bende de aynı şekilde oldu ama kist duruyor 35 haftalık geveyim ,sezeryan yapıp onu da almak istiyor doktorum çünkü çok ağrı yapıyor normal adet dönemlerim de
Bebeksum Arelinannesii ben de korunmadığım 2. Ayda hamile kaldım kesesini gördüğümüzde söyledi banada 20mm çikolata kisti var diye 🙈