Hamidecelebi Menekse04 bunu bende cokkk merak ediyorum sanırım bebek bizi doğuma hazırlıyor ama bilmiyorum Dr. Sormak lazjm nedenini canım 💕
Hamidecelebi Figen6363 ben onu bilmiyorum bana vermedi canım ama kontrole gdince kesin sorarım çok merak ediyorum erken gelir diye de korkuyorum 😔
Figen6363 Hamidecelebi allah yardımcın olsun inşallah bişey olmaz bende de hala var o korku salı günü kontrole gittim artık akşam yatöadam önce almaya başladım ilacı bakalım artık inşallah bir sıkıntı çıkmaz zaten bu ilaç düşük ilacı olarak geçiyor
Melisim_01 Hamidecelebi Hamidecelebi bu haftalarda baskı olması normal daha da artacak fakat bebek kanala görmediği sürece zor😍 umarım.gonlunuze göre olur sancı başladığı zaman meryem ana otu kullanmıştım tavsiye ederim.acilmayi kolaylaştırıyor
Hamidecelebi Melisim_01 Meryem Ana otunu nasıl kullandın ne yaptın suya birşey okudun mu suyu içtin mı yada ? Bilgi verir misiniz
oykuduru21 Hamidecelebi canım makat gelişse tekmeleri orada hissetmen çok normal ayakları orada o yüzden sert tekme hissedersin çıkacak gibi, dönünce yukarda hissetmeye başlarsın mideni kaburgalarını sıkıştırır 😊
Bilge44 Menekse04 kasıktan da aşağı aslında direkt vajinada hissediyorum aklım çıkıyor 😭 anlık böyle gelip gidiyor daha 28. Haftadayım ama bayatıdır oluyor bu durum 🤷🏻♀️
dilaraky O baskı normal.tekme diyemeyiz normal doğumla da bir ilgisi yok. Bende de o baskı var 36 hafta oluyoruz hala var. Başı aşağıda, ayakları değil o yüzden tekme olamaz :) hareket edince oraya baskı oluyor başıyla
Melisim_01 Hamidecelebi merhaba sandım başladığı zaman ağzı geniş bir kaba içme suyu koyduk içerisinde bekeldi sandım artıkça yudum yudum içtim çok değil doğum dan sonra da sudan çıkardık rahim kendini daha kısa sürede toparlamasi icjn açıkçası dua okumadık annem benim yanımdaydı sancı çekerken üzerime okudu