Hamidecelebi Arkadaşlar bebeğim bazen vaijinama çok baskı yaoiyor ve ağrı oluşuyor bazen oramda ve hareketleri genelde oramda hissediyorum 30+4 günlük hamileyim sizce bu normal mi ve böyle olanınız bilgi sahibi olaninizda var mı ?
oykuduru21 Hamidecelebi makat geliş mi bebeğiniz öyleyse tekme falan atınca bi an çıkacak gibi geliyor
17ekiiimmmm Hamidecelebi 2. Hamileliğim aynı gün aynı haftadayız 😊 normal canım yeri daraldı doğum pozisyonunu aldı dediğin gibi bende orda baskı hissediyorum 😊
Melisim_01 Hamidecelebi 32+4 olduk 2.gebeligim aynen doğum pozisyonu almaya başlıyor bizimki ilk normal olmuştu nasip olursa öyle bekliyoruz baskı hissi bugün çok fazlaydi
Hamidecelebi busra2021 bana da haber ver canım unutmazsab eğer bende merak ediyorum daha ayin 17. Gdecem ins. Bende
Hamidecelebi [silindi] aynen canım sorma benmde orayı tekmeliyor ve bazen ağrı oluşuyor hemen uzanıyorum snra geçiyor ağrısı çok şükür 🦋😊
Hamidecelebi Melisim_01 normal doğum olma olasılığı yüksek mi acaba ? Sürekli orayı tekmeliyor benimkii 😊😊😊
Melisim_01 Hamidecelebi Hamidecelebi bu haftalarda baskı olması normal daha da artacak fakat bebek kanala görmediği sürece zor😍 umarım.gonlunuze göre olur sancı başladığı zaman meryem ana otu kullanmıştım tavsiye ederim.acilmayi kolaylaştırıyor
17ekiiimmmm Hamidecelebi isteğime bağlı değil durumuma bağlı o an ki durum neyi gerektirirse. Ama tabiki normalden yanayım. İlk doğumum da normal olmuştu 😊
oykuduru21 Hamidecelebi canım makat gelişse tekmeleri orada hissetmen çok normal ayakları orada o yüzden sert tekme hissedersin çıkacak gibi, dönünce yukarda hissetmeye başlarsın mideni kaburgalarını sıkıştırır 😊
Bilge44 Hamidecelebi Benim de öyle 26. Haftamda kontrole gittim doktorum magnezyum yazdı içtiğim takviyelere ek olarak 🤷🏻♀️ Çok korkutuyor beni de garip hissediyorum 😥Bol bol dinlen dedi bana yorma kendini dedi🤷🏻♀️
Hamidecelebi Bilge44 korkma canım dediklerini uygula ins. Sağlıcakla aliri kucağımıza ama sürekli orayı tekmelemesi neden çok merak.ediyorum Bilge44 😊
Menekse04 Bilge44 kasıklarınıZdamj agrı var bende 23 haftalık gebeyim kasıklarımd aagrı var ve bebek ara ara vajinayı tekmeliyor gibi
Hamidecelebi 17ekiiimmmm benim ilk doğumum olacak bende normale hazırlıyorum kendimi ins. Kolay bir normal doğum geçiririz kuzum 💜
Menekse04 Hamidecelebi ben 23. Haftamdayım ve benim de oramda tekme hissi olusuyor bazen ayrıca dündem beri kasıklarım agrıyor tedirginim bende cok erken neden vajinada tekme hısedıyorum
Hamidecelebi Menekse04 bunu bende cokkk merak ediyorum sanırım bebek bizi doğuma hazırlıyor ama bilmiyorum Dr. Sormak lazjm nedenini canım 💕
Hamidecelebi Figen6363 ben onu bilmiyorum bana vermedi canım ama kontrole gdince kesin sorarım çok merak ediyorum erken gelir diye de korkuyorum 😔
Bilge44 Menekse04 kasıktan da aşağı aslında direkt vajinada hissediyorum aklım çıkıyor 😭 anlık böyle gelip gidiyor daha 28. Haftadayım ama bayatıdır oluyor bu durum 🤷🏻♀️