vuslat_ekimde yerleşme kanaması kuzum aynı haftada oldu benimde. Kocaman Bi kahverengi leke vardı. Doktora gittim doktorda yerleşme kanaması bu dedi. Pembe ve kırmızı olursa hemen hastaneye gel dedi. Hatta komşumuzda erkek senin çocuk dedi. Yerleşme kanaması o yapıyo dedi. Cidden de öyle oldu. Ama korkma yani. Progestan vermişti bana. 12. Haftada kesti