Canim 37+2yim 74le hamile kaldim 79 kiloyum 80le dogursam super olur diorum 6 kiloyla kapatmis olurum valla cok abur cubur yeme ben ekmegi falan mecbur kesmistim kizartma hamur isine hic dusmedim yuruyus ozellikle baslarda yap suan yerimden kalkamiyorum resmen son 3 kiloyu 34den sonra aldim ben cunku cok hareket edemiyorum sagdan sola donmek bile olay benim icin dengeli ve duzenli beslenirsen cok almazsin canim