catlover1 bende de ayniydi belirti olarak suan 19+4 haftalik hamileyim hala oyleyim sanirim hissedemedikce oyle hissedicem. Burda birseyler okudukca etkileniyorum iyi mi diye kuskuya dusuyorum surekli. Allahtan umidini kesinlikle kesme ve dua et bol bol. Kuskuya dustukce ayetel kursi okurum surekli iyi geliyor bana.