Selam kızlar Bende 8+2′yim çok şükür. 5 de kese bana göre 7 ultrasona göre 6′da da kalp atışı duyduk bir ay sonra gel dedi doktorum zaman geçmiyor meraklıyım ve bazılarınızın dediği gibi hiç belirtim yok sadece iki gündür çay içemiyorum. Yinede tedirgin oluyorum belirti olmamasına sizlerin nasıl?