Didrm Merhaba ben 8 haftalik hamileyim haftaya ultrason olcak sizce kalp atisini duyabilirmiyim ? Sizlerde durum nasil
HilalYlmz 8+2 yiz 🥰 Cumartesi randevumuz var hayırlısıyla duyarız inşallah 🤲🏻😘 sanki gün geçmek bilmiyor gibi geliyor 🙈
Nurr_1 Bilge58 ben yaptırdım ilk tahlilleri de orda verdim ☺️ ikinci gebeligim 20. Haftada aşı var tekrar gelirsin dedi 🌼
balarisi06 Bilge58 canım direk gidip gebelik kaydı için geldim mi dedin ne dedin bende gitmeliyim sanırım hiç bişey bilmiyorum da 😁
balarisi06 Nurr_1 tahlil dediğin ne oluyor canım kan mı alınıyor alınıyorsa kaç tüp anlatır mısın biraz açarak:)
Nurr_1 @Didrm günüm geçmişti evde test yaptım pozitif çıkmıştı 6+0 da doktora gittim kalp atışını duyduk çok şükür ❤️ daha önceki gebelikte 6. Haftada kese anca gorunmustu 8. Haftada duymuştum kalp atışını 🌼
Bilge58 balarisi06 bende bilmiyorum ki 😂😂 hiç gitmedim giden varsa nasıl olduğunu öğreneyim diye yazmıştım 😂
Zyneepemree balarisi06 zaten bununla ebe ilgileniyor ben gittim direk gebelik kaydı için geldim dedim ondan önce sonuçlarım falan vardı onları da gösterdim ayrıyetten tahlil falan yapmadık 12.haftada vitamine baslıcaz ben ararım sizi dedi o kadar ☺️
Bilge58 balarisi06 Beta olabilir belli 😕 ben tüm tahlillerimi hastane de yaptırdım ama yine de kayıt açtırmak lazım sanırım