2kezanneo Himom fatma istemistim çok onada herkez o ne ya milattan kalma falan demişlerdi simdile4 de isim koymak da cok zor
Himom 2kezanneo içine hangisi siniyorsa onu koy boşver milleti herkes bir şey der bak ben de burdan sallıyorum öbürü ordan sallıyor her kafadan ses
shryldrm 2kezanneo anlamını bilip konuşsunlar Fatma Betül komşumun kızının adı Fatma namus saflık İffet kavramlarını çağrıştırıyormuş Betül de mesela namuslu iyi ahlaklı kadın demek
Gokyuzuu 2kezanneo ben bi dizide duymuştum sanırım tv de 🙃 daha az duyulan isimler daha bi özel geliyor bana
Dilarraa 2kezanneo Almira güZel isim lakin ileriyide düşünmek lazım isim koyarken çünkü ilerde isiminden sıkıntı oluşabilir Almira Almila gibi benzer isimler var ama yine tabiki siz en doğrusunu bilirsiniz
Masalannesii 2kezanneo kızım olucak benimde eşimle sevgiliylek konuşmuştuk isim konusunu Almira koyucaz kızımın ismini 🐥 o yüzden Almira 😁
Masalannesii 2kezanneo aynen öyle cevremde annem kayınvalidem telafuzu zor dediler ama içime sinen bir isim oldugundan değiştirmek istemedik