2kezanneo Merhabalar arkadaşlar isim konusunda kararsız kaldım şuana kadar hep derin diyordym ama almira ismini duyunca fikrim değişti çok hoş geldi ama derin ismini de çok beğeniyorum sizce hangisi almira mi derin mi
Lulemom Hangisi derseniz derin derim. Almira çok zor bi isim bence. Yani konuşmaya başladığında adını zor söyler gibi geldi bana. Derin daha kolay 🤔
Muhammed_melih_and_miracle şimdi canım, almira çok güzel bir isim hem de şu aralar çok fazla tercih edilmemesi de onu daha değerli kılıyor ancak derin ismi bildiğin gibi sadakatsiz dizisindeki kötü kadının ismi olduğu için benim çok itiyor yaa
2kezanneo Muhammed_melih_and_miracle 😂 evet ya hatta esimlede konuşuyoruz şu kadın yüzünden koymak istemiyorum falan diye ama oğlumun isminide agâh koymak istedim söz dizisinde bir teröristin ismi diye eşim kesinlikle koymak istemedi aslında Allahın 99 isimlerinden de bi tanesi sonra o adam dizide kendini devlete adayan bir asker mi ne çıkmıştı 😂 gitti bizim güzel isim
Gokyuzuu 2kezanneo ben bi dizide duymuştum sanırım tv de 🙃 daha az duyulan isimler daha bi özel geliyor bana
2kezanneo Himom fatma istemistim çok onada herkez o ne ya milattan kalma falan demişlerdi simdile4 de isim koymak da cok zor