avukatveanne Ayseguldt bende gittim lazere ama yorumlarda gördüğüm kadarıyla dökülecek diyorlar eğer dökülücekse sorun etmekten çıkıcam
Ayseguldt avukatveanne ya orası öyle bu arada dökülüyo ben 38 haftalığım az az dökülmeye başladı doğumdan sonra tamamı gider dedi doktorum ama ben beyaz tenliyim ve kılsızım normalde o yüzden beklemiyordum bu kadar kara kara😅
Nurcanakkaya avukatveanne bende daha önce yüzüme lazer yaptırmıştım ama favorilerim çoğaldı benimde çok sinir bozucu bir durum rahatsız oluyorum
merviskoooo avukatveanne ne zaman dökülüyormuş doğumdan sonra mi? ben ağda yaparken göbeğime de yapıyorum öyle duramiyorum ua