avukatveanne Beyaz tenliyim ve hamilelik öncesi lazere gittim genital bölge koltuk altı vs ama onlar için bi sıkıntım yok ama yüzümde tüylenme artışı var hamilelikte yaşayan var mı tüy artışı?
[silindi] avukatveanne herkes belirli yerlerinde mutlaka yaşıyor :) benim bacaklarım ve kollarım lazerli tek tük çıkardı normalde ama hamile kaldığımdan beri onlar da çıkmadı. Yüzümde benim de tüylenme arttı özellikle yanaklarımda. Doktorum sakın dokunma dökülecek hepsi dedi.
avukatveanne [silindi] ayy dökülecekse sorun yok ama yüz nedir yaa okadar yerimiz varken niye yüzde çıkar ki :( favorilerim çıktı resmen yanak yanlarımda
Yasemin8892 [silindi] aynen bendeeee doktorda bile karnımı açarken utanıyorum doktorum bunun geçici bir durum olduğunu ellemem gerektiğini söyledi
avukatveanne burcinnb oyy oyyy senin erken başlamış ama dökülücekmiş herkes öyle diyor dokunmamak en sağlıklısı galiba 🙆♀️
avukatveanne Ayseguldt al benden de okadar istemediğin ot burnunda biter misali kıldan nefret ediyorum bide hiç yer yokmuş gibi yüzümde çıkıyor tüyler güneşte nasıl parlıyolar ya tam bi dezavantaj🙄
Ebruuuylmz avukatveanne benim de döküldü hamilelikte bacakta hiç yok neredeyse genital bölgede de az önceden de jilet ve ağda kullanıyordum ona rağmen 😀
merviskoooo avukatveanne ne zaman dökülüyormuş doğumdan sonra mi? ben ağda yaparken göbeğime de yapıyorum öyle duramiyorum ua