Kızlar 37. haftadayız bugün kontrolüm vardı bu zamana kadar iyi kötü çok şey okumuştum ister istemez baya panik yaptım o ara doktorum kendimi kasmamı söyledi ve 5 saniyelik bi durumdu panikten bağırdım bide boşuna acı hissim falan olmadı tavsiyem kafanızı boşaltın herkesin hikayesi çok farklıymış☺️