Hamileadayibiranne İkil test sonucum çıktı. Ben hiç anlamıyorum anlayan biri yardım edebilir mi iyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var. Başından beri düşük tehlikem olduğu için zaten zor bir hamilelik geçirdim. 😔😔
hanibazen Hamileadayibiranne bu değil de bir grafik oluyodu onu alabilme ihtimaliniz var mı yaptırdığınız yerden burdan yorum yapabilmemiz çok zor doktora gidene kadar içinizi rahatlatmak isterim ama o grafikli sonuç belgesi lazım
Bernafk1 Hamileadayibiranne ben yeni yaptırdım düşük risk çıktı yani bir sıkıntı yok değerlerimiz yakın sayılır ama herkesin dediği gibi grafik oluyor orada kesin sonuç yazıyor doktorunuz detaylı bilgi verecektir ama içinizi ferah tutun inşallah bir sıkıntı çıkmayacak 🙏
Morvy Hamileadayibiranne yaş riski, kombine trysomy ve trisomy 13/18 yazan nir yer varmı peki genelde ordan bakılır mesela 1/5000 sonuçlar bu şekilde olur
Tsengonul Mom değerleri iyi görünüyor ama tabi ki doktorun bilir en iyisi ayrıca grafik oluyor birde risk orda gözüküyor
Hamileadayibiranne hanibazen maalesef 19 Şubat yaptırdım testi 11 Mart kontrolüm var Ordu’da yaşıyorum virüs yüzünden dışarı çıkmaya korkuyorum 😔😔
hanibazen Hamileadayibiranne e nabızdan bakıyosunuz sanırım raporlar kısmında falan görünüyo mu acaba
hanibazen Hamileadayibiranne yok dediğim bu değil demek ki e devlette görünmüyo o :( benim ikili yapılmış olsa kendi sonuçlarımla karşılaştırıcam değerleri ama malesef ikiliye gidememiştim 4lü yapıldı o da olmuyo yani. Kusura bakmayın lütfen yardımcı olamadım ama siz rahat tutun içinizi temizdir allahın izniyle stresle geçirmeyin 1 haftayı 🌿
Hamileadayibiranne hanibazen evet sanırım gözükmüyor 😔 çok teşekkür ederim güzel konuşmanız bile yeterliydi benim için 🙏🌸❤️
Hamileadayibiranne Bernafk1 grafik doktordan alabilirim sanırım 😔 doktora gidene kadar beklemek istemedim ondan sormak istedim evladım her türlü kabulum tabi ama bı anda kıpkırmızı sonuçları görünce ben kendimi bile tehlikede zannettim
Zirem Hamileadayibiranne canım o attığın hormon değerli referans dışı olması çok normal bende endilsenmistim yarın hastaneden tabloyu alıp doktora versen kesin sonuç öğrenirsin veya arasan yani bu sonuçta korkulacak bişey yok çünkü herkes de referans dışı yazıyor
Hamileadayibiranne Zirem bı anda kıpkırmızı sonuçları görünce şok oldum bebeğim benim başımın tacı her türlü zaten 🤲🙏❤️ teşekkür ederimm 🌸🌸
catlover1 Hamileadayibiranne testi yaptırdığınız hastanin web sitesinde çıkabilir bende orada da gözükmeyen gece yarısı hastaneyi aradim sonucunuz çıktı mail atalim size isterseniz dediler mailden ilettiler sizde hastanenin laboratuvarindan rica edebilirsiniz
Hamileadayibiranne Zinnetalagoz bende hepsi kırmızı olunca korktum sormak istedim sizin değerleriniz nasıldı
Zirem Zinnetalagoz zannetmiyorum dediğim gibi bunlar sonuç vermez doktoru arayıp sormak veya gidince öğrenmek en rahatlatıcısı 🦋😊