Hamissaglikci Güzel anneler benim ikili tarama sonucunda papp a değeri düşük çıktı moralim çok bozuldu bide bi kağıt yazdırdılar mesuliyet kabul etmiyorum falan kafam gitti dinleyemedim bunu yaşayanlar var mı yardımcı olur musunuz lütfen 😢😢
Mmoommlife Hamissaglikci Benimde papp-a degerım duzeltılmıs mom olarak 0,38 düşük😔Free betanız ve papp-a degerınız nedır acaba? Doktorum bana nıfty testını onerdı yaptırdık sonıc beklıyorız🙏🏻Size doktorunuz önerıde bulundı mu acaba?
Fatma12345 Hamissaglikci cnm ne alaka benimde düşük çıkmıştı ama doktorum bişey demedi sadece ilerleyen haftalarda tansiyon düşüklüğü yada yüksekliği bide bebekte gelişim geriliği ile karşılaşma ihtimallin olabilir demişti oda olur demedi olabilir dedi pappaa degerimde 0.38 çıkmıştı benimde
merveklyc Hamissaglikci Benimki de düşük 0.43 çıkmıştı temiz çıktı sonucum. O imzayı bana da attırdılar sonuçta bu risk testi yüzde yüz değil yüzde seksen falan sağlıklı bebeğin demişti doktor yani hala yüzde 20 down olma ihtimali var uyarı amaçlı yani size özel bişey değil herkese yapıyorlar 🙋
Hamissaglikci Mmoommlife bugün bana sadece değerin düşük dedi karnından sıvı alarak bakılan test var ana önermiyoruz dedi canım detayı bilmiyorum bende onu yaptırmam dedim öyle kaldı
tazeanneew Mmoommlife 0.40 ın üstünde olmasını istiyolar ama tek başına değil ense kalınlığı hcg yaş hepsi katılarak bakılıyor riske . Bide bu risk saptama %100 değil nifty yaptırabilirsiniz
Hamissaglikci Fatma12345 tamam işte üzüldüm bu duruma bende yani yaşayan çok mu bunu diye sormak istedim yapmamız gereken bişey var mı diye erken doğum riski falan da oluyomuş
Mmoommlife Fatma12345 Free betanız kac cıkmıstı acaba ? Benimde papp-a degerım 0,38 . Riskli gördu sanırım kı doktor nifty testti ıstedı
Fatma12345 Hamissaglikci ewet erken doğumdan da bahsetmişti doktorum ama üzülmeyin öyle olucak diye bişey yok şuan 27 haftadayim şükür iyi gidiyor
Durunbigeldim Ben yaptırmadım istemedim bu taramaları yüzde yüz doğruluk payı yok bişey varsada tedavisi yok ne diye canımu sıkıyım ne gelirse gelsin kabulum
Hamissaglikci merveklyc kansızlıktan mı kendimize mi iyi bakamıyoz diye diye insan kendini suçluyo valla üzüldüm biraz ikinci gebelik benim birincide hiç böyle bişey olmamıştı bide ondan
Hamissaglikci tazeanneew Oda ikibin istiyo canım ankarada bide bakalımm onu yapcam böyle takmaya devam edersem
merveklyc Hamissaglikci Yok canım ya onla alakalı mı ki ben hiç takmadım bile temiz diyince irdeleyip de kendini üzme boş yere bence stres daha kötü ☺️