Nebos amin inşallah 🤲ne kadar güzel baya ilerlemişsiniz daha da iyi olur inşallah.benimde aynısı olacak bakacak kimsem yok ve oğlum var ilgilenmem gereken eşimde yemekleri yapacak kendimizi öyle hazırlıyoruz şimdiden.serklaja kendimi odaklıyorum tekrar aynısı yaşamamak için.tedbirler almak içinde hep okuyorum paylaşımlarınızı.Allah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin sizede ama cinsiyetinizi merak ettim 😊kaybettiğiniz yavrunuzun cinsiyeti neydi.Bende kızımı kaybettiğim için hep gönlümde kızım olsa diyorum ama dua ederken hayırlısınınistiyorum tabiki rabbim nasıl uygun görürse diyorum 🤲