Nebos aminn çok teşekkür ederim.keşke düşünmesem elimde değil bir ay önce yaşadım.Psikolojim hiç iyi değil pzrtsi işime dönüyorum inşallh iyi gelecek bana.Her gece dua ederim tüm hamilelere,bebek isteyenlere, doğum yapanlara hastanede yatanlara…bu gece özellikle size de dua edicem.Allah sağlıklı sıhatli yavrunuzu kucagınıza almayı nasip etsin canım,şimdiden yarın için Allah yardımcın olsun🤲🤲🤲