iremgun ben ilk bebeğimi 9 temmuz günü kaybettim 9 temmuz saat 14.30 gibi doktor kontrolüm vardı doktor herşey yolunda rahim ağzı uzunluğun 33 mm dedi eve gönderdi eve geldim saat 18.00 gibi ani başlayan 2 dk da bir gelen sancı başladı 15 dk içinde hastaneye gittim ve 8 cm açılmam olduğunu kesenin tamamen aşağıya düştüğünü bebeğin o an yaşadığını söyledi ama tabi 19 haftalık çok küçüktü melek oldu doğal olarak ,bugün kü kontrolde rahim ağzı uzunluğu 37 mm çıktı ama benim ilk kaybım tamamen servikal yetmezliği tanımlıyor suyum gelmeden ağrısız sancısız açılma maalesef öyle çok uzun oldu k.bakmayın :)