Nebos Başınız sağolsun öncelikle, ben de acil serklaj oldum korkulacak bir işlem değil merak etmeyin. Çok kısa sürüyor, genelde ya hiç ağrı olmuyor ya da ufak bir sızlama tarzı oluyor. Bir iki gün kanamalar olabiliyor ama endişelenecek bir durum değil. Kabız olmamanız gerekiyor kuru kayısı, posalı meyveler, sebzeler yardımcı oluyor. İnşallah sorunsuz kucağınıza alırsınız🌸