Gizemmsss1 Nehir7 heh evet çünkü vermeleri lazımm bende şaşırdım 😅 büyür inşallah canım benim kocaman olurlar inşallah 🙏
Mube_iz Ronya23 canım 18 mm yumurta ile mi gebe kaldın? Bende de bu ay yumurta geliştirici iğne vurdum 18 mm oldu bir tanesi büyüdü sadece biraz üzüldüm fazla büyümemiş diye bekliyorum bakalım🙏🏻
Ronya23 Mube_iz evet canm 18 mm ile ve birtanesi sadece büyüdü ve birtane büyümesi daha iyi üzülme daha sağlıklı die duydum merak etme allah büyük inşallah tutmuatur
Mube_iz Nehir7 sağol canım ben çatlatma iğnesini vuruldum adetime 1 hafta falan kaldı güzel haberler alalım inşallah 🙏🏻