Nehir7 Kizlar bugun doktora gittim ve doktor dedi ki 12mm folikul var ve pazartesi yine gel dedi 22mm olmasi gerekiyormus ve igne olacagim? Sizce buyur mu pztesiye kadar ya… buyumezse igne vuramiyor dimi?
melekanesi Nehir7 günde 1-2 mm büyüyor diye biliyorum. Doktorum öyle hesap yapıyordu. Canım beslenmene dikkat et. Karbonhidrat ve şekerden uzak durmaya çalış. Herşey gönlünce olsun.
Umutduru Nehir7 Ben de geçen hafta çarşamba günü oldum çatlatma iğnesini.Sali günü muayenede 19mm oldugunu soylemişti doktorum ertesi gunu de vuruldum iğneyi
Mube_iz Ronya23 canım 18 mm yumurta ile mi gebe kaldın? Bende de bu ay yumurta geliştirici iğne vurdum 18 mm oldu bir tanesi büyüdü sadece biraz üzüldüm fazla büyümemiş diye bekliyorum bakalım🙏🏻
Yaseminnisa Nehir7 özel alıyorsun ilacı ya ben ilk gebeligimde catlatma ignesi le gebe kaldım ilk denemede oldu bizim ki ya igneyi koldan yada kal adan mı vurdum hatırlamıyorum 🙈 yumurta belirli bir büyüklüge gelince catlatıyor gercekten hatırlamıyorum ya süreci😑😑 ikinci gebeligim kendiliginden oldu
Yaseminnisa Nehir7 insallh gebelik olur sizinde bir olmasa ikinci demede oluyormus öyle okumustum doktorum kalcadan yapmıstı sanki catlama kolay olsun diye öyle dedi gibi hatırlıyprım
Gizemmsss1 Canım benim benim 19 du ertesi gününe vurulacaksın demişti 20 21 i bulur demişti ben direk göbekten olmuştum ama acaba sana neden yumurta büyütücü geliştirici ilaç vermedi genelde klomen veriyorlar 🙄🙄
Nehir7 Gizemmsss1 ben adet’in 3 gunu klomene basladim sabah aksam 5 gun… ve bugun doktora gittim 12mm buyudugunu soyledi
Roselena Hayırlısı olsun inşallah canım. Ben de 1 Mart’ta çatlatma iğnesi oldum 18.5 mm idi yumurtam tabi büyütene kadar önce femera kullandım 5 gün sabah akşam, baktık yeterince büyümedi iğne ile destekledik 5 gün daha anca büyüdü 😊
Gizemmsss1 Nehir7 heh evet çünkü vermeleri lazımm bende şaşırdım 😅 büyür inşallah canım benim kocaman olurlar inşallah 🙏