Gul-42 Havva1995 normal ultrasonda ne bakarsak o cunku sızınkı sola dogru yatık duruo😁bn kız ıstıorum ama erkek hıssedıorum ama sagda duruo ama yemem ıcmem kızı gosterıo 😂
Nevriye Havva1995 [url=https://hizliresim.com/EcQhK3][img]https://i.hizliresim.com/EcQhK3.jpg[/img][/url] canım bana da tahminde bulunur musun💕
Esra4735 https://hizliresim.com/BxUaXr Nasıl anlıyoruz sağda yada solda olduğunu anlayan var mı acaba