Ultrasonda kese sagda ise erkek solda ise kız diye birkaç arkadaşımdan duydum. Gerçekten hepsininki de tutmuş. Tabi denk gelmişte olabilir. Var mi aranızda öyle denk gelenler🤗🤗ilk haftalar cinsiyet konusu en merak edilen olduğu için sormak istedim :)