babyandmommy ilk gebeliğimde servikal kısalığı gördü doktor. Normal muayenelerde bakmayabiliyorlar. 24.haftadaydım acilen serklaj oldum doktor keseyi itip dikiş atmış.sadece yatarak 38.haftaya kadar tutabildim. Ama su almaya bile kalkmadım ilaçlar iğneler sürekli ve çok düzenliydi çok dikkat ettim. Bebeğin kafası hep aşağıdaydı hiç dönmedi yukarı da çıkmadı. Şimdi 2.gebeliğim aynı şey bu sefer 14.hafta serklaj oldum nasılsa bebek daha hafif diye hiç dikkat etmedim zaten çalışıyorum ilk bebek de malumçok hateketliydim, dikişe de güvendim. 19.haftada bebeğin kafasını göremedik o kadar aşağıdaydı zar patlayabilir diye uyardı doktor. O günden beri yine yatıyorum bebek bir tık yukarı çıktı en azından kafasını gördük.ilaçlar iğneler ama en önemlisi yatış👍🏻 Yatakta dönerken bile ağır ağır hareket ediyorum. Asla ani bişey yok.