nevfel benexol diye bir ilaç canım benimkisi … Cidden çok düşük bı b12 değeri ile hamile kalmıştım hatta birkaç ay B12 eksikliginden dolayı yataklardan falan kalkamamistim bu ilacı kullandım bir de kahvaltımı düzenledim peynir yoğurt ayran bol bol tüketiyorum balığı da haftada bir falan yiyorum et soran arkadasimiz vardı sık sık et yemiyorum mesela çok sevdiğim bir şey değil çünki . Şükür iğneye ihtiyaç duymadan şu an normal seyrinde devam ediyoruz .. doktorunuza tekrar bir sorun isterseniz ama en önemlisi gerçekten gidaymis o kadar iğne yememe rağmen ben bu değeri hiç gormemistim canım inan . Bebeğimin hatrina az önem verince düzeldi . Sizlerinki de hemen toparlar inşallah birkaç ay içinde 🙏🙏🙏