Kadercisi Balık yumurta süt ürünleri 😂 yıllardır eksikliğini tamamlayamadıgim degerimi bu üçlü sayesinde hamileliğimde şükür ortalama seviyeye getirdik 🙈
gulsahgul26 nazlizci ya ben istemedim sürekli bişeylerin hapını kullanıyorum diye ama araştırdım önemliymişte size hangisini yazdı doktorunuz bi yan etkisini gördünüz mü
Kadercisi nevfel 490 küsur çıkmış canım B12 ilacı da kullanıyorum ama 🙈 yine de şükrediyorum hamilelik öncesi söylediğim besinleri tuketmedigim zamanlar haftada bir iğne vurnuyordum düzenli olarak 🙈 şimdi ilaç kâfi geliyor
Dbe24 nevfel 21 ocakta 337ydi dünkü sonucumda 243e düşmüş 1 yıl olucak iğne kullanalı bide neden yükselmediğini anlamadım tam yükseliyor dedim yine düşmüş 🤷🏻