Ben almanyada yasiyorum 20 haftalik olduk… her muayenede alttan mutlaka bakiyorlar burda hem alttan Ultrason yapiyor hemde eliyle Rahim agzina bakiyor… hatta ilk defa pazartesi karindan bakti detayli olarak ve tekrar alttan eliyle rahime bakti… korkulacak kasilacak birsey yok acimiyor 5-10 saniye bile sürmüyor…
belki biz aliskiniz gebelik harici her 6 ayda bir kontrole gidiliyor burda rahim agzi kanser vs birsey var mi diye tedbir amacli!