Kızlar az önce çatı muayenesi oldum.Ben kendimi biraz kastım ama Öyle dayanılmayacak kadar acımadı zaten 5 saniye anca sürdü kalkınca da hiç ağrın olmuyor anlık bişey yani korkmayın .Kendinizi kasmamaya çalışın düşünün 5 saniye sürüyor sonra bişey yok 🥰