mercimeginanne bende tüp bebekle hamile kaldım. Siz histereskopi de olmuşsunuz , belki yapışıklık vardı belki rahim şekliniz farklıydı, rahim içi operasyon geçirmişsiniz yani. O sırada içeriyi nasıl görüntülüyorlar bilemem. Ama normal rahim filmi dediğimiz ilaçlı röntgen . Ben anestezi almadan çektirdim. Görüntüyü cd olarak veriyorlar her yerde. Diğer tıbbı görüntüleme işlemlerinde olduğu gibi .