Stmom Kizlar rahim filmi için gideceğim yakin zamanda fakat öğrenmek istediğim 2 şey var Önceliklecogu kisi rahim filmi çektirdim gebe kaldım diyor bu kısmı anlamıyorum rahim filmi nasil çektiriliyor sadece çektirmek nasi yardımcı oluyor? Rahmimde birsey var mi bilmiyorum ama bir kist yapisiklik vs tarzında birsey varsa yoketmek icin doğal yolla yapabileceğim bir kür yiyecek içecek var mi ?
Bussratozaan Stmom canım rahim filmi çekiliyorken iki kanala da sıvı emjekte ediliyor o sıvı hızlı gittiği için kanallardaki tıkanıklıgı veya herhangi bir kisti itebiliyor veya yok edebiliyor o yüzden öyle diyolar
Meless Stmom bende çekildiğim ay gebe kaldım. Sanırım tüpler açık olsa bile hafif yapışıklıkta verdiği sıvıdan ötürü açılıyor. Doktor öyle söylemişti
Toprak0805 Stmom bende çekildigim ay hamile kaldım canım pelvik muayene gibi bem anestezi aldım 5 dakikalık bişey ilaç verilip ekrandan geçişi takip ediliyor tüplere benmki açıktı amada faydası oldu hafif yapışıklık olsa bile o ilaç sayesinde açılıyor sonrası bikaç gün hafif kanama oluyor ovulasyon takibi yapıp gebelik sagladık cok şükür
mercimeginanne Stmom rahim filmi alttan kamerayla girilip rahmin içinin görüntülenmesi. Eğer kist, polip, yapışıklık türü birley varsa ameliyatla sıkıntıyı gideriyorlar. Malesef yiyecek içicekle bunlardan kurtulunmuyor 🤷🏻♀️
whitedream Meless doktor korun filan demedimi ilk ay bende dün çekildim de bu ay korunup korunmama konusunda kararsızım adetin 6.gunu daha🙄
Gunleridag Toprak0805 canım hsg sonrası bende değerlendirmek istiyorum, birkaç gün korunmuş ve antibiyotik kullanmış mıydın?
esra572 mercimeginanne rahim filmi rahime sıvı gönderilmesi sonucu cekilen film sizin dediginiz histereskopi
Cigdemss mercimeginanne kamera falan yok , sadece Rahime ilaç enjekte edip röntgen çekiyorlar bir nevi. Ben 2 kez çektirdim.
Oykununannesi55 Stmom benimde 4 sene bebeğim olmadı rahim filmi çektirdim aşılama yaptık tutmadı bir ay sonra kendiliğinden oldu çok şükür darısı isteyen herkese 🥰
Meless whitedream yok hiçbir şey dememişti sorun çıkmıştı bende güya… o yüzden olmaz çocuk dediler. Ve o ay gebe kaldım 😊
Blossom whitedream Ben de hafta sonu çektireceğim. Korunacağım. Riske atmak istemiyorum açıkçası. Ben antibiyotik kullanacağım mesela. O yüzden bile korunmayı düşünüyorum. Size antibiyotik verilmedi mi? İşlem nedeniyle verilmesi gerekiyor.
whitedream Meless hay maşallah ne güzel 😊sadece 2 gün yasak dedi hsg çeken bakalım yarın doktoruma sorarım olmadı korunmam.10 aydır ugrasiyoz olmazsa aşılama olcak sanırım
Meless whitedream korunma canım bence de zaten ilk 3gün bizde bir şey yapamamıştık hafif ağrım olmuştu. Sonra değerlendirdik ve tutmuş. İnşallah rabbim sizede hayırlı sağlıklı evlatlar nasip eder🙏🤲🏻
whitedream Blossom yok canım hiç bişi vermedi sadece kas gevşetici iğne vurdu eğitim araştırma da oldum anestezisiz sadece leke şeklinde kanama oldu dün.bugün hiç bişi yok ağrı acıda hissetmedim
Blossom whitedream Anladım. İşlem sonrası enfeksiyon oluşmasın diye antibiyotik veriliyor normalde. O yüzden sordum.