Momyprences izelll ben de sezeryana döndüm çarşamba günü kavuşacağız inş. Kilosu 3.700 lerde ve nst de ağrı yok ,ben de hiç ağrı hissetmiyorum . Normal istemiştim ama sezeryan daha mantıklı geldi☺️