Kubragn 39+2 bi totemde benden gelsin ne sancı var ne açılma biraz daha beklerse kilo yüzünden sezeryane döncez kilosu 3800🙄dua edin kızlar gelsin
ggullcann Kubragn 39+5 aynı şekilde benim de öyle bizdee bekliyoruz bakalım ne zaman gelicek hanım efendi 😂😅
izelll Kubragn benimde 40+2 de gelmedi sezeryan oldum kilosu 3900 görünüyodu gelseydi normal yapacaktım bi doğduki 4550 gr herşeyde bi hayır vardır normal olması imkansızdı bu kiloyla🙏
RuveydaYasin Kubragn genelde erkekler geç gelir derler ya ondan dolayı sordum benimde erkek umarım diyorum 39 . Haftada gelir beklemek insanı yoruyor daha 29. Haftadayım lakin heyecanlı ve meraklı bir şekilde bekliyorum
ggullcann @Kubragn#1 3955 gram canım daha hiç bir belirti yok böyle giderse herhalde sezeryan olur benimde
Kubragn RuveydaYasin çevremdeki arkadaşlarım hep doğdu onlarında erkekti hamileliğe göre değişiyoe sanki cinsiyetle pek alakası yok gibi
Momyprences 39 oldum ben de. Kız bebek ama doktorumuz 40 ı doldurur dedi☺️Beklemek yorucu ama içerde kaldıkları süre de sağlıklı olduğunu gösteriyor sanki iki arada bir derede kaldım ben de🙈
Hamidevahap Momyprences bende 39 2 yim doktor 41 haftaya kadar gozlem yapıyoruz dedı bı problem olmadıgı surece
Momyprences izelll ben de sezeryana döndüm çarşamba günü kavuşacağız inş. Kilosu 3.700 lerde ve nst de ağrı yok ,ben de hiç ağrı hissetmiyorum . Normal istemiştim ama sezeryan daha mantıklı geldi☺️