Minik_kalplim_ Hanımlar sık idrara çıkmam hala devam ediyor 🤷🏻♀️ Ben azalır diye umuyordum ama 🤷🏻♀️ Bulantı konusunda rahatladım ama 😇varmı benim gibi olan.
Busrasener43 Minik_kalplim_ bende hala sık idrara çikmaktan kyrtulamadım malesef yataği tuvalete taşiyicam artık😁
merviskoooo Minik_kalplim_ ben su an 24 haftalığım eskisi gibi kalmadi oyle ama pek su icemiyorum ondan sanırım
Minik_kalplim_ merviskoooo bende normalde su içmezdim aklıma gelmezdi ama gebelikten kendimi zorunlu hissediyorum 1.5 litre falan içiyorum
Nslhnkr Minik_kalplim_ idrar sıklığı doğuma kadar devam. 31 haftalığım daha sık çıkıyorum 😂 kaçış yok
Mhr13 Minik_kalplim_ 3 kere kalkmak benim için büyük lüks 😂😂😂 uyuyamıyorum kız şimdiye kadar o kadar uykusuzlukla bi çocuk büyütmüştüm biyere çıksam koştur koştur eve geliyorum bacaklarımı büzüp kepaze gibi 😂😂😂😂
Mhr13 Minik_kalplim_ eşim diyor ki hayatım banyo büyük sen tekli bazayı köşeye biyere kur da git gel yapma diyor o da horul horul uyurken sinirim bozuluyor ben devriye atan polisler gibi sabaha kadar geziyorum evde 😂😂😂
Bsra06 Minik_kalplim_ hamileliğin bitene kadar devam eder bu durum ben 37.haftama girdim gece 2 hafta 3 kere uyanıyorum
Nhlady Minik_kalplim_ Ben 28 haftamdayim tualetde yaticam artik hamilelikte normal bence suyuda cok ictigimiz icin sonuna kadar boyleymis zaten