Tansiyonum gebeliğim başladığından belli hep yüksek. Sabahlara kadar baş ağrısından uyuyamıyorum bazen tansiyonum dan dolayı. Kafamı duvarlara vurmak istiyorum artık. Hastanede de birşey yapamıyorlar sadece serum da parol veriyorlar o da işe yaramıyor.
Yüyeceklerle kontrol etmeye çalışıyorum yaşayan veya bilgi sahibi olan varmı acaba? 😳😔